Zaloguj się:

lub  
grand prix
 
 

Trening zimowy z The North Face [TRENING i TEST]

 

autor: Katarzyna Żbikowska, trener personalny, opublikowano: 10/01/2018

Zima bywa niewdzięczną porą roku. Ostatnimi laty deszczowa, wietrzna i wyjątkowo nieprzyjemna pogoda odbiera radość z trenowania na dworze. Na brak motywacji narzekają szczególnie osoby, które dopiero zaczynają przygodę z aktywnością fizyczną. Nie dość, że często brakuje inspiracji do zrobienia treningu to jeszcze aura nie rozpieszcza! Z pomocą przychodzą nowoczesne technologie wykorzystane do produkcji ubrań przystosowanych do treningu w chłodniejszych miesiącach.

12

Marka The North Face przygotowała wygodną kolekcję przystosowaną do najróżniejszych aktywności na świeżym powietrzu podczas chłodniejszej części roku. Przetestowałam dla Was - buty do biegania (i innych aktywności), kurtkę, spodnie treningowe i rękawiczki. Wszystko to podczas różnych aktywności - od biegania, przez trening wzmacniający na dworze, po trekking w górach i snowboard :)

06 

Trening zimowy z marką The North Face

Trenować można wszędzie nawet na placu zabaw czy zwykłym skwerze między blokami. Liczy się motywacja i pomysłowość. Wystarczy kilkanaście minut, żeby solidnie przećwiczyć niemal wszystkie partie mięśniowe z wykorzystaniem zwykłej ławki czy drabinki dla dzieci. Przed wami przykładowe ćwiczenia, które może wykonać każda z Was niemal w dowolnym miejscu. Trening powinna poprzedzić oczywiście rozgrzewka (przynajmniej 5 minut). Tu można wykorzystać tak proste ćwiczenia jak bieg w miejscu, pajacyki, podskoki, wymachy ramion czy krążenia tułowia. Gotowe? Do dzieła!

Rób jedno ćwiczenie po drugim bez przerw. Po całości odpocznij chwilę. Powtórz 3 razy cały obwód. 

 

trening

1. Wspięcia na ławkę z uniesieniem kolana wysoko - 15 powtórzeń na każdą nogę

08

2. Wspinaczka pozioma w podporze na ławce - Przyciagaj kolano do przeciwnego łokcia - 15 powtórzeń na każdą stronę

09

3. "Poziomka" w zwisie :) Trudne ćwiczenie - zacznij powoli od przyciągania zgiętych kolan do klatki piersiowej; z czasem próbuj utrzymać pozycję jak na zdjęciu.

10

4. Pompka na ławce. Jeśli Ci za ciężko oprzyj się wyżej - o oparcie ławki. Zrób 10 powtórzeń

11

5. Wymachy nogi do tyłu w podporze na ławce - mocno spinaj pośladek. Powtórz 15 razy każdą nogą.

12

6. "Pompka tricepsowa". Oprzyj się na ławce jak na zdjęciu. Jedną stopę oprzyj na przeciwnym kolanie. Pracuj zginając i prostując łokcie. Reszta ciała się nie rusza. Powtórz 10-15 razy.

 

Test kolekcji zimowej The North Face

Spodnie BRAVE THE COLD TIGHT

Wygodne spodnie, które idealnie sprawdzą się na trening w parku lub na placu zabaw podczas spaceru z dzieckiem. Spodnie wykonane są z tkaniny odprowadzającej wilgoć. Zostały wzmocnione w strategicznych miejscach dlatego nie straszne im żadne szaleństwo. Spodnie są bardzo wygodne, mają luźny fason więc nie ograniczają ruchów. Dzięki temu nadają się też na naprawdę zimne dni jako druga warstwa – założone na obcisłą bieliznę termiczną typu legginsy sprawdzą się nawet na wędrówki po śniegu.

14

Spodnie mają luźny fason, co nie każdej kobiecie przypadnie do gustu. Ponadto spory luz powoduje, że przy silniejszym wietrze sposnie są bardziej przewiewne. Dla mnie spodnie okazały się trochę za duże (mimo, że to mój rozmiar) więc wygodniej nosi się je założone właśnie jako druga warstwa.

Buty LITEWAVE AMPERE II HC

Niezwykle lekkie buty treningowe The North Face stworzone do biegania i innych treningów w terenie. Wyróżnia je podwyższona cholewka w formie neoprenowego kołnierza i wytrzymała podeszwa z wypustkami zwiększającymi przyczepność w zróżnicowanym terenie.

04

Podeszwa jest sprężysta i aż zachęca do biegania. Buty mają sporą amortyzację a jednocześnie pozwalają stopie na w miare naturalny ruch. Można wyczuć powierzchnię dzięki czemu nie ma się wrażenia, że stopy są "uwięzione" w butach.  Nieznacznie agresywny bieżnik zwiększa przyczepność na mokrej powierzchni. W butach dobrze się biega zarówno po asfalcie jak i leśną ścieżką. Ich ogromną zaletą jest lekkość.

03

Trochę wyższa cholewka zapewnia komfort w chłodniejsze dni. Bezszwowa konstrukcja sprawia, że buty nie obcierają i są naprawdę wygodne. Siateczkowa konstrukcja cholewki zapewnia dobrą wentylację – dzięki temu buty szybko schną.

Przyznaję, że buty biegowe The North Face zachwyciły mnie zarówno wyglądem jak i wygodą. Wyjątkowo przypadł mi do gustu ich design i z pewnością będą to jedne z moich ulubionych butów na sportowe wypady do parku czy miasta.

 

Kurtka THERMOBALL™ ACTIVE JACKET

Idealnie dopasowana i wygodna kurtka do treningu w chłodniejsze dni – sprawdziła się podczas treningu typu street workout na siłowni outdoorowej i do biegania w chłodniejszy dzień. Przetestowałam ją także podczas zimowego wypadu w góry oraz podczas jazdy na snowboardzie. W każdej z tych sytuacji spisała się na medal – jest bardzo wszechstronna i z pewnością zadowoli najbardziej wymagające osoby.

01

Kurtka The North Face jest na tyle cienka i nie krępująca ruchów, że może służyć jako bluza pod kurtkę przeciwdeszczową chociaz przy lekkiej mżawce sama ma własciwości chroniące przed wodą. Dwie zapinane na suwak kieszenie pomieszczą najważniejsze drobiazgi a wbudowna kieszonka na telefon pozwala zabrać na trening muzykę lub elektronicznego trenera.

02

Rękawiczki RUNNERS 2 ETIP GLOVE

Rękawiczki wykonane zostały z lekkiej softshellowej tkaniny, która skutecznie chroni przed zimnem i wilgocią. Zapewniają pełen komfort i pozwalają na swobodną obsługę smartfona. Silikonowy nadruk od wewnętrznej części dłoni sprawia, że rękawiczki te nadają również do treningu z wykorzystaniem drążków (ułatwiony chwyt). Jak dla mnie - super na przykład na trening biegowy z przerwą na kilka ćwiczeń na siłowni zewnętrzej.

05

Dodaj komentarz

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie dodał komentarza

Kanał RSS komentarzy na tej stronie | Kanał RSS dla wszystkich komentarzy