Zaloguj się:

lub  
BIEG FABRYKANTA
 
 

Jakie są sposoby na spalanie tkanki tłuszczowej z brzucha?

 

opublikowano: 07/08/2019

Tkanka tłuszczowa gromadząca się w okolicach brzucha to problem wielu osób. Tkanka tłuszczowa odkłada się w okolicach brzucha najszybciej. Warto również wiedzieć, że nieprawidłowe odżywianie, czy nieprawidłowo dobrane ćwiczenia sprawiają, że walka z tłuszczykiem na brzuchu staje się długotrwała i nieefektowna. Istnieją jednak sprawdzone sposoby na to, by raz na zawsze pozbyć się problemu z nadmiarem tłuszczu na brzuchu. Są to proste zasady, które sprawiają, że biały tłuszcz znika szybciej, a my ponownie możemy cieszyć się płaskim i atrakcyjnym brzuchem. Czas się przekonać, jak pożegnać tłuszcz z brzucha raz na zawsze i, jak zadbać o swoją sylwetkę - radzą autorzy tekstu African Mango opinie i cena.

2D3963AB 5D0F 416A BDD0 82467239DDCA

  1. 1.    Dieta nisko węglowodanowa i wysokie stężenie białek


Jeżeli masz problem z nadmiarem tkanki tłuszczowej na brzuchu, to warto być pamiętał, że jednym ze sposobów na wyszczuplenie pasa, jest spożywanie odpowiedniej ilości białek. Ich najlepszymi źródłami są:
• Mięso,
• Jajka,
• Odżywki białkowe.

Spożywanie białek skutecznie przyczynia się do redukcji tkanki tłuszczowej. Jest to możliwe dzięki temu, że aminokwasy przyczyniają się do zapoczątkowania procesów syntezy białek w organizmie, co konieczne jest do budowania czystej masy mięśniowej. Dodatkowo jest to proces, który podnosi spoczynkowy wydatek energetyczny. Budowanie masy mięśniowej, jest więc sposobem na to, by zwiększyć zużycie kalorii w ciągu dnia. Warto również pamiętać, że białka są sycące, a co więcej przyczyniają się one do wydzielania większej ilości hormonów, które blokują apetyt. To właśnie dzięki temu po spożyciu posiłku białkowego znacznie dłużej utrzymuje się uczucie sytości. To sprawia, że w ciągu dnia możesz spożywać mniejsze ilości kalorii. Jedzenie białek może sprawić, że w twojej diecie pojawiać się będzie mniej węglowodanów. Jeżeli spożywasz produkty wysoko węglowodanowe, to w organizmie stymulowana zostaje produkcja hormonów, które przyczyniają się do szybszego odkładania się tkanki tłuszczowej w okolicach brzucha. Jednak spożywanie odpowiedniej ilości białek ma za zadanie zmniejszyć ryzyko odkładania się nowej tkanki tłuszczowej w organizmie.


(Interesuje Cię dieta keto? Zobacz tekst Keto Activies - opinie, efekty, cena.

  1. 2.    Spożywaj mniej węglowodanów i popraw swoją wrażliwość na insulinę


W diecie na płaski brzuch najlepiej jest ograniczyć ilość niektórych węglowodanów. Jest to zabieg, który pomoże zgubić tkankę tłuszczową z brzucha. Nie można jednak popadać w skrajność, eliminacja węglowodanów z diety może wywołać wiele szkód w organizmie. Jeżeli w diecie jest za niskie stężenie węglowodanów, to dochodzi do obniżenia poziomu serotoniny, która jest neuroprzekaźnikiem odpowiedzialnym za dobry humor. Przy jej niedoborze dochodzi do obniżenia samopoczucia. Niskie stężenie węglowodanów w diecie sprawia, że mózg i całe ciało nie reagują na działanie ważnych hormonów metabolicznych, czyli insuliny i leptyny. Bez odpowiedniej ilości węglowodanów w diecie spowalnia praca wątroby, co z kolei sprawia, że praca metabolizmu zaczyna spadać. Okazuje się więc, że węglowodany odgrywają bardzo ważną rolę w prawidłowym funkcjonowaniu organizmu, a także przyczyniają się do redukowania tkanki tłuszczowej. Na diecie staraj się unikać spożywania przetworzonych węglowodanów, szczególnie na śniadanie i w porze treningowej. Staraj się sięgać po węglowodany tylko w późnej część dnia, ponieważ przyczyniają się one do obniżania poziomu kortyzolu, a dzięki temu organizm zaczyna wykorzystywać węglowodany do uzupełnienia zapasów glikogenu w mięśniach, ale nie będą się one odkładać w postaci tkanki tłuszczowej. Staraj się wybierać węglowodany, które zawierają w sobie duże ilości błonnika. Znajdują się one w ziemnych owocach i warzywach. To produkty, które warto wybierać, ponieważ mają one mało kalorii, ale doskonale niwelują uczucie głodu i są zdrowe.


(Nie możesz schudnąć - może masz problemy z tarczycą? Sprawdź opinie o Thyrolin)

 

  1. 3.    Dbaj o prawidłowy sen


Każdy człowiek powinien zdawać sobie sprawę z tego, że za mała ilość snu przyczynia się do zwiększenia się masy tłuszczowej w organizmie. Jednak zarywanie nocy sprawia, że tkanka tłuszczowa w największych ilościach gromadzi się w okolicach brzucha. Zaburzenia snu lub jego brak prowadzą do niekorzystnych zmian rytmu dobowego, które powodują zaburzenia hormonalne. W czasie snu w organizmie dochodzi do wydzielania hormonu wzrostu, który jest odpowiedzialny za spalanie tkanki tłuszczowej. Zaburzenia snu sprawiają, że w organizmie nie produkuje się odpowiednia ilość tego hormonu, a to przekłada się na zwiększenie się masy tłuszczowej ciała. Dodatkowo za mała ilość snu zwiększa produkcję kortyzolu, czyli hormonu stresu, który wzmaga magazynowanie tkanki tłuszczowej. Wysoki poziom kortyzolu sprawia, że stajemy się zdenerwowani, nadmiernie pobudzeni, a także mamy jeszcze większe problemy ze snem. Unormowanie cyklu dobowego, jest więc podstawowym czynnikiem, który ma poprawić jakość snu, przywrócić równowagę hormonalną, a także zadbać o redukcję tkanki tłuszczowej. Brak snu natomiast przyczynia się do wielu problemów zdrowotnych i sprawia, że zwiększa się masa ciała, a w organizmie wrasta poziom tkanki tłuszczowej.

Dodaj komentarz

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie dodał komentarza

Kanał RSS komentarzy na tej stronie | Kanał RSS dla wszystkich komentarzy