Zaloguj się:

lub  
 
 

 

opublikowano: 14/03/2017

Aby zmniejszyć masę ciała o kilogram pochodzący z tkanki tłuszczowej, należy spalić około 7000 kcal. Żeby tego dokonać trzeba się sporo napocić! Zdrowe tempo "gubienia kilogramów" to około 0,5 kg na tydzień zatem spokojnie - do celu dążymy stopniowo. Zobacz jednak ile czasu musiałabyś wykonywać poszczególne treningi aby udało Ci się spalić te 7 tysięcy kilokalorii: 

  1. Bieganie - 12 godzin
  2. Skoki na skakance - 16 godzin
  3. Trening na orbitreku - 17 godzin
  4. Pływanie - 18 godzin
  5. Trening na stepperze - 18 godzin
  6. Jazda na rolkach - 19 godzin
  7. Zajęcia fitness - 20 godzin
  8. Aqua aerobic - 24 godziny
  9. Marsz - 25 godzin
  10. Taniec - 26 godzin

Wyliczenia dla kobiety ważącej około 65 kg (pamiętaj, że tempo spalania kalorii jest kwestią bardzo indywidualną i zależy od metabolizmu, poziomu tkanki tłuszczowej vs. masy mięśniowej (mięśnie "spalają" więcej) 

Dodaj komentarz

Komentarze (0)

Nikt jeszcze nie dodał komentarza

Kanał RSS komentarzy na tej stronie | Kanał RSS dla wszystkich komentarzy